سامسونگ در مراسم Unpacked این ماه از گوشی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶، گلکسی واچ ۷، گلکسی بادز 3 پرو رونمایی کرد، اما اکنون گزارش شده است که به دلیل مشکلات کیفیتی، فروش این ایرباد به طور موقت متوقف شده است. اولین خریداران گلکسی بادز 3 پرو مشکلاتی را گزارش کردهاند که مهمترین آن تکهتکهشدن قسمت پلاستیکی که در گوش قرار میگیرد، هنگام جدا کردن آن از ایرباد است. غول کرهای هفته گذشته روشی برای جداسازی ایمن این قسمت را به کاربران پیشنهاد کرده بود.
در وبسایت سامسونگ اعلام شده که این گلکسی بادز در 24 جولای عرضه نخواهد شد و تاریخ عرضه جدید آن 28 آگوست است. همچنین، وبسایت Best Buy اجازه پیشسفارش این محصول را نمیدهد و اطلاعات گلکسی بادز 3 پرو از فروشگاه آنلاین آمازون نیز حذف شده است.
توقف فروش گلکسی بادز 3 پرو نشاندهنده اهمیت توجه به جزئیات کیفیتی در محصولات الکترونیکی است. سامسونگ به عنوان یکی از پیشروان صنعت فناوری، با برخورد سریع به مشکلات گزارش شده، نشان داد که کیفیت و رضایت مشتریان اولویت بالایی دارد. این اقدام میتواند اعتماد کاربران را نسبت به تعهد سامسونگ به بهبود مستمر محصولاتش افزایش دهد. با این حال، این مشکل میتواند تاثیر منفی کوتاهمدتی بر تصویر برند داشته باشد، ولی برخورد مسئولانه با این موضوع، میتواند در بلندمدت به نفع سامسونگ تمام شود.
بهدنبال انتشار این گزارشها، شرکت سامسونگ در بیانیهای گفت:
(عمیقاً بهدلیل مشکلات کیفی که ممکن است برای برخی از محصولاتی که پیشخرید کردهاید پیش آمده باشد، عذرخواهی میکنیم. اگر محصولی که خریدهاید با مشکلی مواجه شده است، میتوانید به نزدیکترین مرکز خدمات خود مراجعه کنید تا اقدامات مناسبی مانند تعویض یا بازپرداخت صورت گیرد. ما تمام تلاش خود را میکنیم تا تمام فرایندها را قبل از عرضه رسمی بهطور کامل بررسی کنیم تا از تکرار حوادث مشابه جلوگیری شود.)