مشتریان محترم لطفا قبل از مرجوعی کالا یا استفاده از ضمانت ۷ روزه برگشت کالا به نکات زیر توجه فرمایید :

 

شرایط انصراف از خرید کالا

  • اگر مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، بایستی حداکثر تا ۷ روز کاری پس از پرداخت، انصراف خود را به کارت آنلاین اطلاع دهد.
  • انصراف از خرید شامل کالایی می شود که باز نشده باشد. هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته بندی اولیه، پلمپ، برچسب ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان بازگرداندن کالا را از بین خواهد برد، حتی اگر از آن استفاده نشده باشد.
  • در صورت وجود هدیه همراه کالای خریداری شده مشتریان ملزم به بازگرداندن کامل هدایا هستند.
  • در صورتی که کالای خریداری شده، هنوز ارسال نشده باشد، بایستی مراتب انصراف خود را هر چه سریعتر به واحد پشتیبانی کارت آنلاین اطلاع دهد تا اقدامات لازم جهت لغو ارسال انجام گیرد.
  • در صورتی که مشتری پس از ارسال کالا، از خرید انصراف دهد، مبلغ استرداد با کسر هزینه حمل و نقل برای مشتری واریز خواهد شد.
  • خواهشمند است جهت استرداد کالا از قبل هماهنگی انجام شود. در صورت ارسال کالا بدون هماهنگی امکان تحویل کالا وجود ندارد.
  • در صورت انصراف از خرید مشتریان در تهران، پس از هماهنگی با کارشناسان کارت آنلاین، هماهنگی لازم جهت تحویل گرفتن بسته انجام می گیرد. در سایر شهرها، نیاز است تا پس از هماهنگی با کارشناسان کارت انلاین، کالا با پست پیشتاز ارسال گردد. نیاز است تا کالا حتما بیمه شود و شماره رهگیری آن به واحد پشتیبانی اعلام گردد.
  • واریز مبلغ کالای مرجوع شده در صورت تایید سلامت، تا حداکثر ۷۲ ساعت کاری، پس از تایید کارشناسان کارت آنلاین به کیف پول حساب کاربری، و یا شماره شبای اعلامی مشتری امکان پذیر خواهد بود. جهت عودت حتما نیاز است که شماره شبا اعلامی مطابق با همان حسابی باشد که پرداخت از طریق آن انجام شده است.

ضمانت ۷ روزه برگشت کالا

  • کلیه محصولات سایت کارت آنلاین در صورتی که مغایرتی در مشخصات فنی و ظاهری(اعم از برند، مدل، رنگ، ابعاد و سایر مشخصات فنی) داشته باشند، طی مدت ۷ روز از زمان پرداخت، امکان استرداد دارند.
  • مشتریان باید هر گونه مغایرت در مشخصات فنی و ظاهری را حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به پشتیبانی سایت کارت آنلاین اطلاع رسانی نمایند.
  • در صورتی که مشتری قبل از باز کردن بسته بندی، متوجه مغایرت کالا شد، (برای مثال زمانی که با استفاده از اطلاعات ثبت شده بر روی جعبه متوجه مغایرت در مدل و یا رنگ می شود)، نباید کالا را باز کند و می بایست به همان شکل کالا را مرجوع نماید.
  • اگر امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی وجود داشته باشد، ضروریست جعبه دستگاه نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. درج هر گونه نوشته، آدرس، خط خوردگی، پاره شدن جعبه دستگاه یا برچسب زدن، باعث از بین رفتن ضمانت بازگشت کالا خواهد شد.
  • در صورت نیاز به عودت کالا، پس از هماهنگی با کارشناسان کارت آنلاین، هماهنگی لازم جهت تحویل بسته انجام می گیرد. در سایر شهرها، نیاز است تا پس از هماهنگی با کارشناسان کارت انلاین، کالا با پست پیشتاز ارسال گردد. در این شرایط کالا حتما می بایست بیمه شود.
  • برای ارسال کالا، محصول به همراه تمامی متعلقات مانند شارژر، کابل، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، اقلام هدیه و غیره، به همراه اصل فاکتور خرید، اصل کارت گارانتی در جعبه اصلی محصول بسته بندی و ارسال گردد.
  • در صورت تایید وجود مشکل در مشخصات فنی و یا ظاهری، هزینه های عودت کالا به عهده کارت آنلاین خواهد بود.
  • در صورت نیاز به تعویض کالا، این امر منوط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. در صورتی که کالای انتخابی بیش از مبلغ باشد، مابه التفاوت می بایست توسط مشتری پرداخت گردد.
  • در صورت نیاز به عودت وجه، واریز مبلغ کالای مرجوع شده، پس از عودت کالا و تایید کارشناسان کارت آنلاین به کیف پول حساب کاربری، و یا شماره شبای اعلامی مشتری امکان پذیر خواهد بود. جهت عودت حتما نیاز است که شماره شبا اعلامی مطابق با همان حسابی باشد که پرداخت از طریق آن انجام شده است.
  • عودت وجه پرداختی تا حداکثر ۷۲ ساعت کاری انجام می شود.

موارد عدم پذیرش ضمانت ۷ روزه

  • تصاویر درج شده در صفحه محصول جهت اطلاع و کمک به خریداران است و ممکن است در جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد. بنابراین به استناد تصاویر نمی توان اعلام مغایرت نمود. ملاک وجود مغایرت، مغایرت در مشخصات فنی درج شده است.
  • لازم به یادآوری است، ضمانت ۷ روزه در خصوص کالاهایی است که امکان تشخیص مشکلات ظاهری از بسته بندی اصلی ( آسیب دیدگی بسته، تغییر رنگ، ریخته شدن مایعات، ضربدیدگی، شکستن و خط و خش) در هنگام تحویل در آنها وجود نداشته است(در صورت وجود مشکلات ظاهری، بسته نباید از شرکت حمل و نقل تحویل گرفته شود و حتما موارد می بایست اطلاع رسانی گردد)
  • هرگونه استفاده نادرست از محصول خریداری شده (سقوط، تماس با آب یا مایعات، گرد و غبار وغیره)، هرگونه سرویس تعمیر و یا تغییر توسط افراد غیر مجاز، مخدوش شدن یا دستکاری شماره مدل و یا سریال دستگاه و کارت گارانتی مشمول ضمانت ۷ روزه نمی شود.
  • سایر مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های مربوطه به عهده شرکت گارانتی کننده است. در صورت نیاز موارد با واحد پشتیبانی کارت آنلاین یا واحد گارانتی کننده محصول می تواند در میان گذاشته شود.