بهترین مارک قهوه ساز موجود در بازار

برای بسیاری از افراد قهوه نوشیدن یک عادت روزانه و لذت بخش است که به آن‌ها انرژی و انگیزه می‌دهد. به همین دلیل قهوه‌ساز مناسب می‌تواند تجربه قهوه نوشیدن را بسیار بهتر و لذت بخش‌تر کند. توصیه می‌کنم که قبل از خرید یک قهوه ساز، به ویژگی‌ها و عملکرد هر مدل قهوه‌ساز دقت کنید تا […]


avatar
شهاب زهرائی
24 شهریور 1403 | 8 دقیقه مطالعه

بهترین مارک قهوه ساز موجود در بازار

برای بسیاری از افراد قهوه نوشیدن یک عادت روزانه و لذت بخش است که به آن‌ها انرژی و انگیزه می‌دهد. به همین دلیل قهوه‌ساز مناسب می‌تواند تجربه قهوه نوشیدن را بسیار بهتر و لذت بخش‌تر کند. توصیه می‌کنم که قبل از خرید یک قهوه ساز، به ویژگی‌ها و عملکرد هر مدل قهوه‌ساز دقت کنید تا بهترین تجربه را برای خودتان داشته باشید.

با یک جست و جوی ساده متوجه می شوید که در ایران، برندهای مختلفی در زمینه قهوه‌سازها وجود دارد، از جمله برندهای محبوب محلی مانند برند اسنوا گرفته تا برندهای خارجی معروف مانند دلونگی و براون. هر کدام از این برندها و مدل‌ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی دارند که بسته به نیاز و سلیقه شما ممکن است انتخاب مناسبی باشند یا ممکن است خرید مناسبی برای سلیقه شما به حساب نیایند.

قهوه ساز مولینکس (Moulinex)

اگر شما طرفدار قهوه‌ی فرانسوی هستید، بهتر است از یک قهوه‌سازکه در فرانسه ساخته شده استفاده کنید. در این میان برند مولینکس یکی از برندهای معروف فرانسوی است که از سال ۱۹۳۲ فعالیت خود را آغاز کرده و تا اواسط دهه‌ی ۵۰، تقریباً تمامی لوازم برقی خانگی از جمله غذاساز، مخلوط‌کن، قهوه‌ساز و موارد دیگر را تولید کرده است.

قهوه‌سازهای این برند از تنوع و کیفیت ساخت خوبی برخوردار هستند و با مجموعه‌ای از قیمت‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند. ساختار ظاهری این قهوه‌سازها تقریباً یکسان است اما در جزییات ممکن است اختلاف های کوچکی داشته باشند. فیلترهای استفاده شده در این قهوه‌سازها اغلب از نوع دائمی هستند، اما در صورت نیاز می‌توانید از فیلترهای یکبار مصرف استفاده کنید.

ظرفیت مخزن قهوه‌سازها نیز متفاوت است و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، دستگاهی با ظرفیت مناسب برای خود انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌هایی که در قهوه‌سازهای مولینکس وجود دارد، می‌توان به سیستم ضدچکه و چراغ نشانگر روشن بودن دستگاه اشاره کرد.

قهوه ساز مولینکس (Moulinex)

قهوه ساز فلاویا (Flavia)

احتمالاً نام برند فلاویا برایتان آشنا نیست، اما باید بدانید که فلاویا یک برند ایرانی است که با موفقیت در بازار ایران جای خود را پیدا کرده است. ماشین قهوه‌ساز فلاویا می‌تواند برای علاقه‌مندان به قهوه، یکی از بهترین گزینه‌ها باشد و با داشتن آن، مانند این است که یک باریستای شخصی در کنارتان دارید.

قهوه‌سازهای فلاویا با لیوان‌های خاص خود عرضه می‌شوند و ظرفیت مخزن آن‌ها به اندازه یک یا دو لیوان است. بنابراین، اگر مصرف قهوه‌ی شما زیاد نیست و برای خود یا حداکثر دو نفر قهوه تهیه می کنید، این دستگاه کار شما را به راه می‌اندازد.

همچنین، تمیز کردن دستگاه بسیار آسان است و با یک دستمال مرطوب می‌توانید آن را تمیز کنید. ابعاد کوچک و جمع‌وجور دستگاه به شما امکان می‌دهد آن را به راحتی در آشپزخانه جای دهید. طراحی زیبا و جذابی نیز این محصول را دارد.

قهوه ساز فلاویا (Flavia)

قهوه ساز کاخلر (Kahler)

کاخلر یکی از برندهای ایرانی است که در زمینه تولید لوازم آشپزخانه فعالیت دارد. این برند به لحاظ کیفیت، دوام و قیمت مناسب در تولید بسیاری از محصولات خود برجستگی دارد. اگر شما در نظر دارید یک قهوه‌ساز با کیفیت و کاربردی تهیه کنید، بهتر است به برند کاخلر مراجعه کنید. قهوه‌سازها و اسپرسوسازهای این برند با ظرفیت‌های متنوع، به شما امکان می‌دهند تا در خانه قهوه‌ی خوشمزه و لذیذی تهیه کنید.

قهوه ساز کاخلر (Kahler)

قهوه ساز اسمگ (SMEG)

در نگاه اول، شکل ظاهری جذاب قهوه‌سازهای اسمگ توجه شما را جلب می‌کند. این دستگاه‌ها با رنگ‌های جذاب و پرانرژی تولید می‌شوند و برای درست کردن قهوه‌ی فرانسوی خوش‌طعم و غلیظ در حجم بالا، عملکرد بسیار خوبی دارند. هنگام تهیه قهوه‌ساز اسمگ، یک پیمانه قهوه نیز به همراه دستگاه دریافت خواهید کرد که با استفاده از توضیحات و دفترچه راهنما به شما می‌گوید چگونه قهوه‌ی مورد نظر خود را درست کنید.

این دستگاه‌ها دارای تایمر هستند، به طوری که شما می‌توانید زمانی که قهوه آماده شود را مشخص کنید. همچنین، دستگاه می‌تواند قهوه را تا ۴۰ دقیقه گرم نگه دارد. فیلتر مورد استفاده در قهوه‌سازهای اسمگ نیز فیلتر دائمی است. این دستگاه‌ها دارای یک قوری شیشه‌ای هستند که مناسب برای درست کردن قهوه در حجم بالاست. بنابراین استفاده از آن‌ها در جلسات دوستانه و پذیرایی از مهمانان لذت‌بخش خواهد بود.

قهوه ساز اسمگ (SMEG)

قهوه ساز بوش (Bosch)

بوش، برندی است که از سال ۱۸۸۶ تا به امروز به عنوان یکی از برندهای معتبر لوازم خانگی در دنیا شناخته می‌شود. این شرکت مهندسی و فناوری چند ملیتی آلمانی از ابتدا فعالیت خود را با طراحی یخچال آغاز کرده و اکنون به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان ماشین‌آلات اسپرسو شناخته می‌شود.

کیفیت، نوآوری و تنوع بالای محصولات بوش، این شرکت را به عنوان یکی از رهبران در صنعت تولید لوازم خانگی در اروپا و سراسر جهان تبدیل کرده است. علاوه بر تنوع بالای انواع قهوه‌سازهای بوش، مزیت اصلی این برند قیمت مقرون به صرفه محصولات آن است که در بازار کشور ما نیز به دسترسی آسان برای اکثریت جامعه قرار دارد.

همچنین، یکی از مسائل مهم در خرید لوازم خانگی، تهیه قطعات یدکی و امکان تعمیرات می‌باشد که در مورد بوش، این نگرانی به حداقل می‌رسد. به این معنا که انتخاب برند بوش به عنوان بهترین مارک قهوه‌ساز، نگرانی‌های مربوط به تأمین قطعات یدکی برندهای ناشناخته را از بین می‌برد و می‌تواند به عنوان یک انتخاب برای استفاده طولانی‌مدت محصولات خود باشد.

قهوه ساز بوش (Bosch)

قهوه ساز فیلیپس (Philips)

تنها چند سال پس از تأسیس شرکت بوش، یک شرکت با نام فیلیپس در کشور هلند ایجاد شد که تاکنون موفقیت بالایی را در تولید انواع محصولات از جمله لوازم الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های صوتی و غیره کسب کرده است. این شرکت در سال ۲۰۰۱ اولین دستگاه قهوه‌ساز خود را با نام Senseo به بازار عرضه کرد که بعدها مدل‌های دیگری نیز به این خط تولید اضافه شد. به طوری که با جستجوی ساده‌ای برای شناخت بهترین مارک اسپرسوساز، همیشه نام فیلیپس در لیست مقالات داخلی خواهید دید

اکنون، انواع قهوه‌سازهای فیلیپس در سه دسته مختلف به نام‌های کپسولی ، فیلیپس تک‌دوز و مدل‌های فوق‌اتوماتیک عرضه می‌شوند. پیشرفته‌ترین آن‌ها مدل‌های فوق‌اتوماتیک هستند که به عنوان یک گزینه برای تجهیز کافه و هتل، عملکرد قابل قبولی را با قیمت مناسبی ارائه می‌دهند. هرچند، مدل‌های تک‌دوز هم با توانایی تهیه انواع نوشیدنی‌ها از کاپوچینو تا لاته یا قهوه‌ی سرد، توانسته‌اند خود را در میان بهترین مارک‌های قهوه‌ساز جا بندازند.

قهوه ساز فیلیپس (Philips)

قهوه ساز ویداس (Vidas)

اگر تمایل شما به استفاده از قهوه‌ساز ایرانی باشد، برند ویداس یکی از برندهای خوب ایرانی است که به شما معرفی می‌شود. قهوه‌سازهای ویداس اکثراً دو فنجانه هستند و با فنجان‌های خود به فروش می‌رسند. قهوه‌ای که درست می‌کنند نیز به اندازه‌ی ظرفیت فنجان‌های خودشان است. این نوع قهوه‌ساز مناسب برای درست کردن قهوه فرانسوی است،

همچنین توان مصرفی این دستگاه‌ها پایین بوده و از نظر قیمتی نیز، بسیار ارزانتر از مدل‌های خارجی موجود در بازار هستند. اگر روی تمیز کردن دستگاه حساس باشید، خوب است بدانید که تمیز کردن قهوه‌ساز ویداس خیلی راحت است و فیلتر دائمی آن نیز قابل شستشو بوده و بعد از هر سری مصرف می‌توانید آن را دربیاورید و بشویید.

قهوه ساز ویداس (Vidas)

قهوه ساز برند دلونگی (DeLonghi)

شعار کمپانی دلونگی بیان می‌دهد که دستگاه‌های اسپرسو ساز این شرکت، نمایان‌گر قلب و اصلی‌ترین بخش از فعالیت این شرکت هستند. این امر نشان می‌دهد که چرا در حال حاضر بیش از 20 مدل مختلف و معروف از قهوه‌سازهای دلونگی در بازار موجود است. در واقع، این برند از سال ۱۹۰۲ با تولید انواع قطعات صنعتی کوچک و لوازم آشپزخانه از جمله سرخ‌کن، بخاری و غیره، فعالیت خود را آغاز کرده است

با اضافه کردن اولین قهوه‌ساز خود در سال ۱۹۹۱ به خط تولید محصولات، برند دلونگی به تدریج در بین بهترین مارک‌های قهوه‌ساز جای گرفت. در خصوص خرید اسپرسوساز مارک دلونگی، شما انواع مدل و قیمتی قابل توجه را در اختیار دارید که بی‌توجه به استفاده در منزل، قابلیت استفاده در کافی‌شاپ‌ها را نیز دارند. لازم به ذکر است که دلونگی اصالتا ایتالیایی بوده و با فروش سالانه بیش از 1 میلیارد دلار، توانسته جوایز معتبری را به خاطر کیفیت و نوآوری دریافت کند.

قهوه ساز برند دلونگی (DeLonghi)

جمع‌بندی

بدون شک، قهوه به سرعت به یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در بین ایرانیان تبدیل شده است و جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ ما پیدا کرده است. خرید یک قهوه‌ساز با کیفیت و مناسب می‌تواند تجربه لذت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد و از مزایای زیادی برخوردار باشد. از جمله این مزایا می‌توان به صرفه‌جویی در هزینه‌های روزانه، تجربه طعم و بویی بهتر، و امکان آماده سازی قهوه به سلیقه خود اشاره کرد

در این مقاله، تعدادی از بهترین برندهای قهوه‌ساز را معرفی کردیم، اما باید توجه داشت که هنوز برندهای دیگری نیز وجود دارند که ممکن است مورد توجه شما قرار نگرفته باشند. امیدواریم که این معرفی‌ها به شما در انتخاب قهوه‌ساز مناسب کمک کند و تجربه‌ی شما از طعم یک فنجان قهوه از بهترین‌ها باشد.

تمام حقوق مالکیت معنوی این وب‌سایت به فروشگاه کارت آنلاین تعلق دارد