تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت کارت میباشد.
دسته بندی
قبل از ثبت سفارش
مسئولیت انتخاب و بررسی مشخصات کالا به عهده خریدار است.
پس از ثبت سفارش، امکان تغییر روش ارسال، تغییر آدرس یا تغییر رنگ کالا وجود ندارد.
در صورت وجود ابهام یا نبودن توضیحات کافی درباره مشخصات کالا، خریدار باید پیش از پرداخت، سوالات خود را با واحد پشتیبانی مطرح کند.
برای دریافت مشاوره پیش از خرید، مشتریان میتوانند با شماره 02191001740 تماس بگیرند و راهنماییهای لازم را از پشتیبانی سایت کارت دریافت کنند.
هنگام ثبت سفارش
قیمت کالاها در سایت مشخص است و فقط هزینه حمل (در صورت عدم ارسال رایگان) به این مبلغ اضافه میشود.
تایید و پرداخت فاکتور توسط خریدار به معنای پذیرش تمام قوانین و مقررات مندرج در وبسایت کارت است.
خریدار موظف است اطلاعات خود را صحیح و کامل در هنگام خرید در وبسایت کارت ثبت کند. در غیر این صورت، سفارش قابل پیگیری و تحویل نیست.
پرداختیهای محصول به صورت آنلاین و از درگاه بانکی انجام میشود. در صورت نیاز به پرداخت از سایر روشها، لطفا با واحد پشتیبانی به شماره 02191001740 تماس بگیرید.
پس از ثبت سفارش
شرکت کارت موظف است کالای انتخابی خریدار را مطابق مشخصات فنی درجشده در سایت ارسال کند.
مشخصات کالا (مانند گارانتی و رنگ) باید دقیقاً مطابق انتخاب خریدار باشد.
مسئولیت بیمه کالا در زمان حمل بر عهده شرکت کارت است.
سفارشات عادی که در روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه) تا قبل از ساعت ۱۶ نهایی شود، حداکثر تا یک روز کاری بعد تحویل ماهکس میشود.
تحویل سفارشات ماهکس در مراکز استان بین 1 تا 3 روز کاری و در سایر شهرها بین 3 تا 5 روز کاری خواهد بود. در صورتی که آدرس تحویل سفارش خارج از محدوده شعب ماهکس باشد، کالا به نزدیکترین نمایندگی/شعبه مربوطه ارسال خواهد شد و هماهنگی لازم با مشتری جهت تحویل کالا انجام میگیرد.
سفارشات فوری مخصوص شهر تهران است و در صورتی که در روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه) تا قبل از ساعت ۱۶ نهایی شود، به صورت پسکرایه در همان روز برای مشتری ارسال میشود.
تمامی سفارشاتی که در روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل نهایی شود در اولین روز کاری مراحل پردازش و ارسال انجام میگیرد.
کد رهگیری پس از ارسال سفارش برای مشتری پیامک میشود. برای اطمینان از دریافت کالا، مشتری باید به شماره تماس ثبتشده در سفارش پاسخگو باشد.
خریدار باید هنگام دریافت کالا از شرکتهای پست، بستهبندی کالا را بررسی کرده و در صورت آسیبدیدگی بسته مورد نظر، از دریافت کالا خودداری نماید. در چنین شرایطی مشتری باید در اسرع وقت با واحد پشتیبانی کارت به شماره 02191001740 تماس بگیرد.
خریدار باید بلافاصله پس از دریافت کالا، آن را از نظر ظاهر و مشخصات بررسی کند و در صورت وجود هرگونه مشکل، حداکثر تا 24 ساعت موضوع را به شرکت کارت اطلاع دهد.
تذکر: هرگونه مغایرت یا مشکل در کالای ارسال شده، باید پیش از باز کردن پلمب کالا اعلام شود.
پذیرش آسیب فیزیکی کالاها پس از بازکردن پلمپ، منوط به وجود ویدئو جعبه گشایی می باشد.
خریدار باید هنگام دریافت کالا از شرکتهای پست، بستهبندی کالا را بررسی کرده و در صورت آسیبدیدگی بسته مورد نظر، از دریافت کالا خودداری نماید. در چنین شرایطی مشتری باید در اسرع وقت با واحد پشتیبانی کارت به شماره 02191001740 تماس بگیرد.