قوانین و مقررات کارت

تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت کارت می‌باشد.

دسته بندی

قبل از ثبت سفارش
  • مسئولیت انتخاب و بررسی مشخصات کالا به عهده خریدار است.
  • پس از ثبت سفارش، امکان تغییر روش ارسال، تغییر آدرس یا تغییر رنگ کالا وجود ندارد.
  • در صورت وجود ابهام یا نبودن توضیحات کافی درباره مشخصات کالا، خریدار باید پیش از پرداخت، سوالات خود را با واحد پشتیبانی مطرح کند.
  • برای دریافت مشاوره پیش از خرید، کاربران می‌توانند با شماره 02191001740 تماس بگیرند و راهنمایی‌های لازم را از پشتیبانی سایت کارت دریافت کنند.
هنگام ثبت سفارش
  • قیمت کالاها در سایت مشخص است و فقط هزینه حمل (در صورتی که شامل ارسال رایگان نباشد) به این مبلغ اضافه می‌شود.
  • تایید و پرداخت فاکتور توسط خریدار به معنای پذیرش تمام قوانین و مقررات مندرج در وب‌سایت کارت است.
  • خریدار موظف است اطلاعات خود را در هنگام خرید به طور صحیح و کامل در وب‌سایت کارت ثبت نماید. در غیر این صورت، سفارش قابل ارسال و تحویل نیست.
  • پرداختی‌های محصول به صورت آنلاین و از درگاه بانکی انجام می‌شود. در صورت نیاز به پرداخت از سایر روش‌ها، لطفا با واحد پشتیبانی به شماره 02191001740 تماس بگیرید.
پس از ثبت سفارش
  • شرکت کارت موظف است کالای انتخابی خریدار را مطابق مشخصات فنی درج‌شده در سایت ارسال کند.
  • مشخصات کالا (مانند گارانتی و رنگ) باید دقیقاً مطابق انتخاب خریدار باشد.
  • مسئولیت بیمه کالا در زمان حمل بر عهده شرکت کارت است.
  • سفارشات عادی که در روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه) تا قبل از ساعت ۱۶ نهایی شود، حداکثر تا یک روز کاری بعد تحویل ماهکس می‌شود.
  • تحویل سفارشات ماهکس در مراکز استان بین 1 تا 3 روز کاری و در سایر شهرها بین 3 تا 5 روز کاری خواهد بود. در صورتی که آدرس تحویل سفارش خارج از محدوده شعب ماهکس باشد، کالا به نزدیک‌ترین نمایندگی/شعبه مربوطه ارسال خواهد شد و هماهنگی لازم با مشتری جهت تحویل کالا انجام می‌گیرد.
  • سفارشات فوری مخصوص شهر تهران است و در صورتی که در روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه) تا قبل از ساعت ۱۶ نهایی شود، به صورت پس‌کرایه در همان روز برای مشتری ارسال می‌شود.
  • تمامی سفارشاتی که در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیل نهایی شود در اولین روز کاری مراحل پردازش و ارسال انجام می‌گیرد.
  • کد رهگیری پس از ارسال سفارش برای مشتری پیامک می‌شود. برای اطمینان از دریافت کالا، مشتری باید به شماره تماس ثبت‌شده در سفارش پاسخگو باشد.
  • خریدار باید هنگام دریافت کالا از شرکت‌های پستی، بسته‌بندی کالا را بررسی کرده و در صورت آسیب‌دیدگی بسته مورد نظر، از دریافت کالا خودداری نماید. در چنین شرایطی مشتری باید در اسرع وقت با واحد پشتیبانی کارت به شماره 02191001740 تماس بگیرد.
  • خریدار باید بلافاصله پس از دریافت کالا، آن را از نظر ظاهر و مشخصات بررسی کند و در صورت وجود هرگونه مشکل، حداکثر تا 24 ساعت موضوع را به شرکت کارت اطلاع دهد.
  • تذکر: هرگونه مغایرت یا مشکل در کالای ارسال شده، باید پیش از باز کردن پلمب کالا اعلام شود.
  • پذیرش آسیب فیزیکی کالاها پس از بازکردن پلمپ، منوط به وجود ویدئو جعبه گشایی می باشد.
راهنمای خرید اقساطیخانهدسته بندیسبد خرید