بهترین مارک دستگاه چای ساز

بدون شک چای یکی از پرطرف‌دارترین و محبوب‌ترین نوشیدنی‌های ایرانی است که از گذشته تا به امروز جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ و زندگی روزمره مردم ایران دارد. عطر و طعم ممتاز چای، همواره باعث شده تا این نوشیدنی جذابیت بسیاری را برای افراد داشته باشد و به عنوان یک نماد از مهمان‌نوازی و مهمان‌دوستی در […]


avatar
شهاب زهرائی
24 شهریور 1403 | 9 دقیقه مطالعه

بهترین برند های چای ساز

بدون شک چای یکی از پرطرف‌دارترین و محبوب‌ترین نوشیدنی‌های ایرانی است که از گذشته تا به امروز جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ و زندگی روزمره مردم ایران دارد. عطر و طعم ممتاز چای، همواره باعث شده تا این نوشیدنی جذابیت بسیاری را برای افراد داشته باشد و به عنوان یک نماد از مهمان‌نوازی و مهمان‌دوستی در جلسات و مراسم‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

در اکثر مراسم اجتماعی و خانوادگی، از جمله جلسات دوستانه، مراسم عروسی، مراسم تشریفاتی و ..، سرو چای به عنوان نمادی از خوشایندی و مهمان‌نوازی، به روشی سنتی و موروثی صورت می‌گیرد. این ارتباط عمیق چای با فرهنگ و زندگی روزمره مردم ایران، از یک سو به ویژگی‌های ذاتی این نوشیدنی ( از جمله عطر و طعم بی‌نظیر آن ) و از سوی دیگر به رسم‌ها و سنت‌های اجتماعی و فرهنگی مرتبط با آن، برمی‌گردد.

در این میان نحوه دم کردن چای در عصر حاضر به ابزاری به نام چای ساز های سریع و هوشمند سپرده شده است. به عبارتی دقیق تر استفاده از یک چای‌ساز می‌تواند یک روش نوین، موثر و سریع برای دم‌کردن چای و حفظ طعم و عطر اصلی آن باشد. این روزها، با توجه به تقاضای بالا برای چای، بازار چای‌سازها نیز بسیار پر رونق و متنوع شده است و ما در ادامه این مقاله سعی می کنیم بهترین برند های چای ساز داخلی و خارجی را به شما معرفی کنیم.

چای‌ساز میگل

چای‌سازهای میگل به عنوان برترین مارک چای‌ساز ایرانی مطرح شده‌اند، طراحی ظاهری آن‌ها به شکل سماورهای قدیمی است که این طراحی زیبا ما را به یاد دوران‌های گذشته می‌اندازد. مدل سرهمی چای‌سازهای میگل، به دلیل مصرف پایین انرژی، یک ویژگی بسیار مثبت است و این امر می‌تواند در صورت استفاده بلندمدت از دستگاه، مصرف بهینه انرژی را تضمین کند.

بدنه‌ی کتری این چای‌سازها از ترکیبی از شیشه و پلاستیک ساخته شده است، و برخی از مدل‌ها همراه با یک شیر استیل در پایین آن می‌باشند که با پیچاندن آن، آب جوش را برای آماده‌سازی قهوه و دیگر نوشیدنی‌های گرم مورد نظر، آماده می‌کند. قوری نیز در اکثر مدل‌های چای ساز میگل از ترکیبی از شیشه با دسته‌ی عایق پلاستیکی یا چینی تشکیل شده است که در هر دو حالت، حتی در دمای بالا، ایمنی دست را تضمین می‌کند.

در میان مدل های متنول تولید شده توسط برند میگل،چای ساز میگل مدل GTS 330 از طرف شرکت سازنده به عنوان پرطرفدارترین محصول سال های اخیر معرفی شده است. این مدل چای‌ساز، با توان 2000 وات، واقعاً قدرتمند است و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی آب را به جوش بیاورد. این توان به طور چشمگیری می‌تواند فرآیند جوش آوردن آب را بهبود بخشیده و به کاربر امکان سرو چایی تازه و گرم در کمترین زمان ممکن را فراهم کند.

همچنین، این مدل چای ساز به صورت ایستاده است و قوری روی کتری قرار می‌گیرد. این ویژگی به کاربر این امکان را می‌دهد که به راحتی قوری را بر روی کتری قرار دهد و به سادگی چایی تازه دم و داغ را در اختیار داشته باشد. این ویژگی‌ها می‌توانند این چای‌ساز را به یک گزینه مناسب و کارآمد برای استفاده روزانه در منازل یا محیط‌های کاری تبدیل کنند.

چای ساز میگل مدل GTS 330

چای‌ساز هاردستون

برند هاردستون یکی از برند های با کیفیت ایرانی است که بر اساس نظر مصرف کنندگان این چای ساز، یک گزینه بسیار مناسب برای خرید چای ساز در میان ایرانی ها به حساب می آید. تنوع محصولات، از جمله تنوع ظاهری و متریال‌های متنوع مانند استیل و شیشه، و همچنین قیمت مناسبی که این برند ارائه می‌دهد، از جمله مزایای بارز هاردستون است.

همچنین، ویژگی‌هایی مانند سیستم قطع خودکار و فیلتر ضدزنگ، نشان از کیفیت و ارزش افزوده محصولات این برند دارد. به نظر می‌رسد که اگر به دنبال یک چای ساز با ظاهری زیبا، عملکرد عالی و قیمت مناسب هستید، محصولات هاردستون می‌توانند یک گزینه عالی باشند.

اگر بخواهیم بهترین مدل چای ساز این برند را معرفی کنیم قطعا مدل TKG4220 یک گزینه بسیار عالی خواهد بود. این مدل چای ساز هاردستون با ظاهری ساده و بسیار چشم‌نواز، از توان مصرفی بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات بهره می‌برد و در کوتاهترین زمان ممکن آب را جوش می‌آورد. کتری این دستگاه، ظرفیتی به اندازه ۱.۷ لیتر دارد و قوری آن نیز گنجایش ۱ لیتری دارد.

برای افزایش کارآمدی، جنس کتری از ترکیبی از پیرکس و فلز ساخته شده است و بدنه‌ی قوری نیز از شیشه ساخته شده است. در این مدل، کتری و قوری به جای روی هم قرار گرفتن، روی یک سینی در کنار هم قرار می‌گیرند تا برای برداشتن آن‌ها دچار مشکل نشوید و به راحتی آن‌ها را بردارید و سر جا بگذارید. همچنین، این چای‌ساز دارای یک سیستم قطع خودکار است که امنیت کاربر را تضمین می‌کند.

چای ساز هاردستون

چای‌ساز ویداس

برند ویداس نیز از جمله برندهای معتبر و محبوب در زمینه تولید چای سازهای ایرانی است. طراحی زیبا، کیفیت بالا و قیمت مناسب از ویژگی‌هایی است که محصولات این برند را مورد توجه قرار داده‌اند. با توجه به کیفیت و اعتبار این برند، محصولات ویداس می‌توانند یک گزینه عالی برای افرادی باشند که به دنبال یک چای ساز باکیفیت و قیمت مناسب هستند.

چای ساز ویداس – VIR-2079 پرفروش ترین مدل این برند از نظر آمار کارخانه تولید کننده به حساب می آید. این چای ساز یک محصول ساده، کارآمد و با قیمت مناسب است که در کمترین زمان ممکن آب را جوش می‌آورد و چای را برای شما آماده می‌کند. طراحی این دستگاه بسیار ساده است و همه قطعات آن، از جمله کتری و قوری، دارای یک شکل زیبا و هماهنگ هستند.

جنس کتری از ترکیبی از استیل و شیشه تشکیل شده است و قوری نیز از شیشه ساخته شده است. دسته‌های کتری و قوری از پلاستیک مرغوبی ساخته شده و مقاومت خوبی در برابر حرارت دارند. ابعاد این چای ساز ۱۶۰ در ۲۳۰ در ۳۷۰ میلی‌متر است و وزن آن کمتر از ۲ کیلوگرم می‌باشد.

بنابراین می‌توانید به راحتی آن را جابه‌جا کنید. ظرفیت کتری ۱.۷ لیتر و قوری ۱ لیتر است. این دستگاه دارای ویژگی‌هایی نظیر فیلتر تفاله گیر، سیستم خاموش خودکار و قفل ایمنی درپوش است. همچنین، توان مصرفی آن ۱۸۸۰ وات می‌باشد.

چای ساز ویداس vir-2079

چای‌ساز پارس‌خزر

پارس خزر یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی است که از میزان رضایت بسیار بالایی میان کاربران برخوردار است. چای سازهای پارس خزر تنوع ظاهری زیادی دارند، این چای سازها هم به‌صورت قوری و کتری سر هم، هم به‌صورت کنار هم روی صفحه تولید می‌شوند. طراحی مدرنی که پارس خزر برای چای سازهای خود در نظر گرفته، باعث شده این دستگاه‌ها بسیار چشم‌نواز باشند. البته فقط ظاهر چای ساز نیست که زیباست؛ این وسیله بسیار کارآمد و بادوام ساخته شده است.

چای سازهای مارک پارس خزر توان مصرفی بسیار مناسبی دارند و در کوتاه‌ترین زمان آب را جوش آورده و می‌توانید خیلی زود چای را دم کنید. ظرفیت کتری و قوری‌ها کاملاً مناسب مصرف ۴ الی ۵ نفر است. جنس بدنه کتری استیل است که بهترین کیفیت برای کتری چای ساز محسوب می‌شود.

جنس قوری نیز چینی بوده که ظاهری بسیار شیک و جذاب دارد. چای سازهای پارس خزر با توجه به توان مصرفی و ویژگی‌های مختلف خود قیمت‌های گوناگونی هم دارند اما به‌عنوان یک محصول ایرانی که پابه‌پای برندهای خارجی رقابت می‌کند، محصولی است که شما را از خرید خود پشیمان نمی‌کند. یکی از شکیل‌ترین و محبوب‌ترین چای سازهای این برند نیز، مدل گرم‌نوش است.

چای ساز پارس خزر

چای‌ساز بیم

بیم نیز یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید چای سازهاست که از میزان رضایت بسیار بالایی از کاربران برخوردار است. این برند به دلیل تنوع ظاهری، قابلیت‌های گوناگون و قیمت مناسب محصولاتش مورد توجه قرار گرفته است. چای سازهای بیم به صورت صفحه‌ای، کنار هم، روی هم و حتی حالت بدون قوری عرضه می‌شوند که این امکان را به کاربر می‌دهند تا فرآیند جوش آمدن آب و درست شدن چای را در یک محفظه انجام دهند.

این برند برای کتری‌های خود از متریال استیل و شیشه‌ای استفاده کرده است و قوری‌های آن نیز همگی از جنس شیشه‌ای هستند تا بتوانید رنگ چای و دم کشیدن آن را مشاهده کنید. دسته‌ی قوری و کتری از جنس پلاستیک عایق است که دست شما را نسوزانده و راحتی در استفاده را بالا می‌برد.

داخل قوری یک فیلتر قرار گرفته که از رسوب جلوگیری می‌کند و همچنین از زنگ زدن آن جلوگیری می‌کند. چای سازهای بیم، بدنه‌ی بسیار مقاومی دارند و مجهز به سیستم خاموشی خودکار هستند. این سیستم به طور خودکار در صورت نبودن آب به اندازه کافی، دستگاه را خاموش می‌کند تا قطعات داخلی سالم بمانند.

همچنین، قابلیت گرم نگهدارنده‌ی آن‌ها، چای را تا مدت‌ها پس از دم کشیدن گرم و تازه نگه می‌دارد که این ویژگی از مزایای بارز این برند است. اگر به دنبال بهترین چای‌ساز برقی ایرانی هستید که جای کمی را اشغال کند، در زمان کوتاهی چای خوش عطر و دم کشیده‌ای را برای شما حاضر کند و ظاهر جذابی هم داشته باشد، می‌توانیم به شما مدل چای ساز بیم TM-2804 را پیشنهاد کنیم.

چای ساز بیم مدل tm2804

چای‌ساز سیماران

چای ساز سیماران یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان آن را به عنوان چای‌ساز برتر ایرانی معرفی کرد و از میان محصولات متنوع این برند بر اساس تجربه کاربران مختلف باید به مدل STM-815 چای ساز سیماران اشاره کرد.

در این مدل نیز، قوری بر روی کتری قرار دارد. جنس قوری این محصول از چینی است و ظرفیت آن حدود ۰.۹ لیتر می‌باشد. کتری از جنس پلاستیک ساخته شده و ظرفیت آن حدود ۱.۷ لیتر است. با توجه به این ظرفیت‌ها، می‌توان به خوبی از آن برای استفاده روزانه استفاده کرد و همیشه چای تازه و گرم در دسترس داشت.

این دستگاه دارای ویژگی گرم نگهدارنده است که می‌تواند نوشیدنی را داغ و تازه نگه دارد. توان موتور این دستگاه ۲۰۰۰ وات است که قدرت مناسبی دارد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به داشتن المنت Otter انگلستان، کنترلر دمای Strix، محفظه جمع آوری سیم، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و نشانگر میزان آب اشاره کرد.

چای ساز سیماران

جمع‌بندی

در این مقاله، بررسی کردیم که تمامی برندهای چای‌ساز، ایرانی یا خارجی، ویژگی‌ها و امکانات متنوعی را برای مصرف‌کننده‌ها فراهم کرده‌اند. انتخاب بهترین چای‌ساز موجود در بازار، وظیفه‌ای ساده نیست زیرا هرکدام از این محصولات ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی دارند. برای انتخاب مناسب‌ترین چای‌ساز، به نکاتی مانند قیمت، شکل ظاهری و سلیقه شخصی خود توجه کنید.

تمام حقوق مالکیت معنوی این وب‌سایت به فروشگاه کارت آنلاین تعلق دارد