ماکت‌های سری گلکسی S25 ، نمایانگر طراحی و ابعاد آینده پرچم‌داران سامسونگ

این طراحی نسبت به S24 اولترا، نرم‌تر به نظر می‌رسد.


avatar
زهرا‍ واقفی
30 مهر 1403 | 3 دقیقه مطالعه

ماکت‌های سری گلکسی S25 ، نمایانگر طراحی و ابعاد آینده پرچم‌داران سامسونگ

انتظار می‌رود که سری گلکسی S25 در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۵ وارد بازار شود. این سری احتمالاً با رابط کاربری جدید One UI 7، یکی از بزرگ‌ترین تغییرات سال‌های اخیر در پوسته اختصاصی سامسونگ، عرضه خواهد شد. از نظر طراحی سخت‌افزاری، به نظر می‌رسد سامسونگ همچنان رویکرد محافظه‌کارانه خود را حفظ کرده و تنها به تغییرات جزئی بسنده کرده است. طبق اطلاعات افشا شده، متریال استفاده شده در ساخت این گوشی‌ها همچنان آلومینیوم خواهد بود و طراحی آن‌ها از نظر ظاهری و ضخامت شبیه به نسل قبل باقی خواهد ماند.

براساس گزارش Mokesciuskaiciuokle، هیچ تغییر شگفت‌آوری در ظاهر سری گلکسی S25 نخواهد بود. سامسونگ زبان طراحی مینیمالیستی خود را که در سری گلکسی S23 معرفی کرده بود، همچنان حفظ می‌کند. این طراحی شامل حاشیه‌های یکسان در اطراف نمایشگر و چیدمان جداگانه دوربین‌های عقب، به‌جای استفاده از ماژول دوربین یکپارچه، می‌شود.
سامسونگ با حفظ طراحی مینیمالیستی سری S25، بر این باور است که تجربه کاربری بیشتر از ظاهر تغییر می‌کند. این رویکرد نشان می‌دهد که شرکت بیش از آن‌که به دنبال تغییرات بزرگ ظاهری باشد، روی بهبود عملکرد و تجربه نرم‌افزاری متمرکز شده است. رابط کاربری One UI 7 ممکن است به‌عنوان یک تحول واقعی برای کاربران عمل کند و ترکیب آن با طراحی شیک و ثابت، می‌تواند همچنان مورد پسند طرفداران سامسونگ قرار گیرد.

ضخامت گوشی‌های سری گلکسی S25

انتظار می‌رود پرچم‌داران جدید سامسونگ با حاشیه‌های نمایشگر کمتری نسبت به نسل قبلی خود عرضه شوند. بر اساس گزارشات، ابعاد گلکسی S25 پلاس به 158.44 در 75.79 در 7.35 میلی‌متر خواهد رسید که نشان‌دهنده طراحی باریک‌تری نسبت به S24 پلاس با ضخامت 7.7 میلی‌متر است. مدل استاندارد S25 به نظر می‌رسد حتی باریک‌تر باشد و ابعاد آن 146.94 در 70.46 در 7.25 میلی‌متر خواهد بود.

گلکسی S25 اولترا، مدلی است که سامسونگ تمام تلاش خود را برای ارائه محصولی بی‌نقص در آن به کار خواهد برد. با این حال، ضخامت این مدل بیشتر از سایر نسخه‌ها خواهد بود و ابعاد آن 162.82 در 77.65 در 8.25 میلی‌متر است. یکی از دلایل ضخامت بیشتر گوشی‌های اولترا، نیاز به فضای کافی برای ذخیره و شارژ S Pen است. با این حال، S25 اولترا قطعاً باریک‌تر از نسل قبلی خواهد بود و با این تفاسیر در دسته بهترین گوشی های سامسونگ قرار میگیرد.

ماکت‌های آلومینیومی سری گلکسی S25 نشان‌دهنده تفاوت دیگری در طراحی مدل اولترا هستند. نسخه پریمیوم و گران‌قیمت این سری دارای گوشه‌های تیزتر و زوایای بیشتر نسبت به دو مدل دیگر خواهد بود. این طراحی نسبت به S24 اولترا، نرم‌تر به نظر می‌رسد که می‌تواند تجربه کاربری مطلوب‌تری را به ارمغان بیاورد.
توجه سامسونگ به کاهش ضخامت و حاشیه‌های نمایشگر در سری S25 نشان‌دهنده تعهد این شرکت به ارتقای طراحی و کاربری است. با توجه به افزایش تمایل کاربران به گوشی‌های باریک و سبک، این تغییرات می‌تواند جذابیت بیشتری برای مخاطبان ایجاد کند. همچنین، حفظ کارایی و عملکرد با وجود این تغییرات باریک در مدل اولترا، نشانه‌ای از نوآوری مستمر سامسونگ است. این طراحی‌های جدید، به‌ویژه در نسخه‌های پریمیوم، می‌تواند حس لوکس بودن و کیفیت را برای کاربران به ارمغان آورد.

تمام حقوق مالکیت معنوی این وب‌سایت به فروشگاه کارت آنلاین تعلق دارد